Kissin Helsingin konsertin kunniaksi vuosi sitten toteutettu Helsingin Päärautatieaseman kivimiesten Kiss-naamiointi on saanut Vuoden Huiput –erikoispalkinnon ulkomainonnan kategoriassa 19.4.2018.
Kiss esiintyi Suomessa 4.5.2017 ja vieraili ennen konserttia myös itse tarkistamassa komeat naamarit.
Tiedote aiheesta luettavissa alta:
Miten rakentaa mainetta, yllättää positiivisella ja hauskalla tavalla?
Ulkomainonta rikastuttaa kaupunkikulttuuria ja elävöittää arkista ympäristöä. Innovatiiviset ja luovat ratkaisut tekevät brändeistä kuuluisia ja puhututtavat vielä pitkään. Mainoskilpailuilla kunnioitetaan luovaa työtä ja seulotaan kampanjoiden joukosta ne, jotka innovatiivisuudellaan erottuvat ja ansaitsevat tulla ikuistetuksi vuoden parhaimpiin.
Ulkomainonnan erikoispalkinto vuodelta 2017 jaettiin Vuoden Huipuissa torstaina 19. huhtikuuta. Tänä vuonna palkinnon vei VR Päärautatieasemalla toteutetulla Men of Rock-tempauksella, jossa tutut kivimiehet saivat KISS naamiot kasvoilleen. Toteutuksen suunnittelusta vastasi TBWA/Helsinki.
Tuomaristo perusteli valintaansa näin: Ikoniset kivipatsaat saivat kasvoilleen vielä ikonisemmat maskit. Upeasti toteutettu ja kekseliäs tempaus, joka toi lisää iloa kaupunkiin.
Kivimiehien hyödyntäminen täysin uudella tavalla rakensi yhtiön mainetta ihmisläheisenä ja innovatiivisena toimijana, sekä korosti Päärautatieaseman paikkaa kaupungin sydämessä – siellä missä yleisö kohtaa brändit.
Lisätietoja linkistä.
Lähde: Kiss Army Finland & Vuoden Huiput
Kuva: Pete Alander
Metalliluolan uutistoimitus. Tällä hetkellä uutisia ja tiedotteita julkaisevat Ville Krannila, Pete Alander, Mikko Huuhka ja Joni Renko.