Koti Blogi Sivu 1500

Metallicovereita esittävän Powerloadin Himoksen keikalta katsottavissa livevideo

Tiedote 11.6.2019

Raskaan musiikin klassikoita esittävän karstulalaisen Powerloadin keikalta Himoksen Super Rally –tapahtumassa 8.6.2019 on katsottavissa uusi livevideo. Taltioinnilla nähdään otteita mm. Iron Maidenin, Metallican, Dion, Stratovariuksen, Acceptin sekä Judas Priestin kappaleista.

Kokoonpano:
Mika Piispanen – Kitara
Jari Sivunen – Basso
Sami Vertanen – Rummut
Tero Paavola – Laulu

https://www.facebook.com/powerloadband

Bloodred Hourglassin uusi kappale ”The Unfinished Story” kuunneltavissa

Bloodred Hourglassin uusi kappale ”The Unfinished Story” on kuunneltavissa. Biisi löytyy yhtyeen tulevalta 21.6.2019 ilmestyvältä ”Godsend”-albumilta ja sitä saattelee tällä viikolla ilmestyvä musiikkivideo. Bändin haastattelu on luvassa Metalliluolaan lähiaikoina.

Yhtyeen kanssa aiemmin työskennellyt Juho Räihä ja Henrik Udd vastasivat tuotannosta, miksauksesta sekä masteroinnista. Kansitaide on Tuomas Koivurinteen käsialaa yhteistyössä Miika Saaren kanssa.

Levy on ennakkotilattavissa linkistä.

1. Waves Of Black
2. The Unfinished Story
3. Devourer
4. Alysia
5. My Route
6. Pieces
7. Ask And You Shall Receive
8. August
9. On My Throne
10. White Feather

Bloodred Hourglass nähdään kesällä John Smith Rock Festivaaleilla ja Saarihelvetissä.

18.07. Laukaa FIN – John Smith Rock Festival 2019
02.08. Tampere FIN – Saarihelvetti 2019

Kokoonpano:
Jarkko Koukonen – vocals
Antti Nenonen – lead guitar
Jose Moilanen – bass
Lauri Silvonen – guitars
Jarkko Hyvönen – drums

Linkit:
www.brhg.net
www.facebook.com/bloodredhourglass
www.instagram.com/bloodredhourglass
www.twitter.com/BRHG_official

Kuva: Raisa Krogerus ©Metalliluola

Qstockin lauantain liput loppuunmyyty

Tiedote 11.6.2019

Oululaisen Qstock-festivaalin lipunmyynti on sujunut edellisvuosia vilkkaammin. Lauantain yhden päivän liput on myyty loppuun jo vajaat seitsemän viikkoa ennen festivaalia. Yksittäisiä asiakkaiden varaamia lippuja tosin saattaa vielä vapautua Ticketmasterin myyntikanaville seuraavien päivien aikana.

Myös S-Etuhintaisten kahden päivän lippujen kiintiö on myyty.

Kahden päivän ja perjantain lippujen sekä VIP-alueelle oikeuttavien yhden ja kahden päivän lippujen myynti jatkuu normaalisti Ticketmasterin myyntikanavilla.

Viestintäpäällikkö Niina Ristolainen muistuttaa:

Festivaalin lipunmyynti lähti jo joulumyynnin yhteydessä vahvasti käyntiin, ja suunta on säilynyt samana. Myös VIP-alueelle oikeuttavista lipuista yli 60 prosenttia on myyty. Suosittelemme hankkimaan lipun viralliselta Ticketmasterin myyntikanavalta, sillä väärennöksiä saattaa olla liikkeellä. Kaikkien lippujen aitous tarkistetaan.

Qstock järjestetään Kuusisaaren ja Raatin alueella Oulussa 26.-27.7.2019. Qstock on ollut loppuunmyyty jo kuutena kesänä peräkkäin, ja se on vakiinnuttanut paikkansa yhtenä Suomen suurimmista festivaaleista. Viime vuonna tapahtuma keräsi 35 000 juhlijaa kahden päivän aikana.

Qstockissa tullaan näkemään 60 esiintyjää kuudella eri lavalla. Festivaalilla esiintyvät muiden muassa Thirty Seconds To Mars (US), The Offspring (US), Children Of Bodom, Ville Valo & Agents ja Airbourne (AU). Koko ohjelma aikatauluineen löytyy osoitteesta: www.qstock.fi/aikataulu

 

Kuva: Hannu Juutilainen ©Metalliluola

Block Busterin debyyttialbumi ”Losing Gravity” julkaistaan syyskuussa: uusi video ”Move” ulkona.

Tiedote 11.6.2019

Block Buster julkaisee ”Losing Gravity” -debyyttialbuminsa syyskuun 13. päivänä, ja nyt saadaan lisää ennakkomaistiaisia, kun uusi biisi ”Move” sekä reippaan kappaleen musiikkivideo on saatu ulos nautittavaksi. Albumin on tuottanut yhdeksi Suomen kovimmista rock-tuottajista noussut Johnny Jonas.

Jo pitkään ansiokasta työtä tehnyt yhtye solmi aiemmin tänä vuonna maailmanlaajuisen sopimuksen italialaisen Frontiers Music Srl. -levy-yhtiön kanssa, ja bändi on nyt osana myös yhtiön New Breed -ohjelmaa, joka esittelee uusia kykyjä.

Sujuvasti vanhan liiton groovaavan rymistelyn ja tämän päivän rock-soundit yhdistelevä bändi sai tulevalle albumille melkoisen runsaudensarven.

Bändi luonnehtii:

Tyylimme on yhdistelmä monista asioista. Kasvoimme kuuntelemalla ’klassista rokkia’, mutta pidämme myös tämän päivän artisteista ja genreistä, joista imemme yhtä lailla vaikutteita. Kyse on siis retron ja modernin yhdistelmästä, ja se kuulostaa mielestämme tuoreelta. Ei olisi mitään järkeä tehdä uudelleen 70- ja 80-lukujen soundimaailmaa, kuulostamme mieluummin uuden vuosisadan yhtyeeltä. Yhtä kaikki, kyse on kuitenkin pohjimmiltaan rock-musiikista.

Blos Buster julkaisee samalla mukavan nipun keikkapäiviä:

14.6. Rock In The City, Kuopio – FI*
29.6. Virgin Oil, Helsinki – FI
5.7. Rock In The City, Rauma – FI*
6.7. One Pint Pub, Helsinki – FI*
12.7. Rock In The City, Lahti – FI*
13.7. Sataman Helmi, Kuopio – FI*
19.7. Rock In The City, Kouvola – FI*
25.7. Kuopiorock, Kuopio – FI
26.7. Cape Fear Meeting, Tuusniemi – FI
2.8. Rock In The City, Lappeenranta – FI*
16.8. Rock In The City, Joensuu – FI*
13.9. Henry’s Pub, Kuopio – FI
14.9. Kerubi, Joensuu – FI
27.9. Rock House Kulma, Kajaani – FI
2.-5.10. Lost In Music, Tampere – FI
5.10. On The Rocks, Helsinki – FI
16.11. Tuiskula/Nivala, Nivala – FI

*Akustinen setti

”Losing Gravityn” kansi ja biisilista puolestaan näyttävät seuraavalta:

1.Out In The City
2.Gone By The Morning
3.Flammable
4.Back From The Shadows
5.Losing Gravity
6.Sweet Mary Jane (Album Version)
7.Somebody To Shock Me
8.Walking Like A Dog
9.Move
10.Would You Do It Again
11.Bulletproof (Bonus Track)

Block Buster on:
Aarni Metsäpelto – Lead vocals & Guitar
Jaakko Metsäpelto – Drums & Vocals
Joonas Arppe – Bass & Vocals
Elias Salo – Lead Guitar & Vocals

Tilaa “Losing Gravity” ennakkoon täältä.

www.facebook.com/blockbusterband
twitter.com/BlockBusterFIN
www.instagram.com/blockbusterband

Äärimusiikin juhlaa Hyvinkäällä – Steelfest 2019

Hyvinkään Villatehtaalla järjestettävä äärimusiikin erikoistapahtuma Steelfest juhlittiin nykymuodossaan jo kahdeksatta kertaa. Aurinkoisessa kevätsäässä vietetty perinteinen festarikesän avaus keräsi paikalle musiikkikansaa ympäri maapalloa, ja tapahtuma oli loppuunmyyty. Steelfestin keräämä kansainvälinen huomio välittyi jo perjantaina aamupäivästä junamatkalla Hyvinkäälle, sillä oletuskielenä festariväen keskuudessa tuntui olevan englanti.

Steelfestin tunnelmaa voisi hyvin kuvailla adjektiivi ”leppoinen” – festivaalin musiikkitarjontaa ei niinkään. Viikonlopulle oli kiinnitetty reilut kolmekymmentä toinen toistaan äkäisempää äärimetallin nimeä. Ohjelmaa vyörytettiin kahdella lavalla taukoamatta, ja kaikkien, tai edes useimpien, mielenkiintoisten aktien katseleminen vaati lähes ammattimaista aikataulun hallintaa ja todellista turnauskestävyyttä. Kokosimme alle omat poimintamme vuoden 2019 meiningeistä.

Yhden miehen projekti Antimateria on kerennyt julkaisemaan vasta yhden julkaisun “Valo Aikojen takaa (2016)”, mutta tuotos oli sen verran kova pläjäys, että keikalle oli varmasti monella suuret odotukset. Kosminen kokemus sopi slottiinsa erittäin hyvin vaikka bändin live esiintyminen ei paljoa yleisölle antanutkaan. Keulamies Ahma kaavussaan oli vähäeleinen, kuitenkin pitäen yleisön hallussaan koko keikan ajan.

Hornaa tarvitsee enää liiemmin esitellä. Bändi onkin kierrellyt keikkalavoja varsin kohtuullisesti, mikä oli selkeästi havaittavissa myös Steelfesteillä. Vankka ja varma esitys ei juuri yllätyksiä tarjonnut, mutta kylmäksi tuskin kukaan tuon esityksen nähneistä jäi. Bändin laulaja Spellgothin välispiikit tulivat englanniksi, mikä oli kohteliaisuus myös Suomen ulkopuolelta tulleille, ei suomea osaaville faneille. Spellgoth nähtiin aikaisemmin päivällä myös toisen bändinsä Trollheim’s Grottin puikoissa.

Perjantain pääesiintyjäksi kiinnitetty Mysticum tarjosi isolla kauhalla industrial-teemaista black metallia, eikä keikalta puuttunut vauhtia, huimaa valoshowta ja erilaisia asentoja, joista olisi moni saliyrittäjäkin ollut kateellinen. Epileptikkona tuolla keikalla olisi kohtaus ollut satavarma, sen verran rankasti tykiteltiin valoilla konerumpujen tahtiin. Vaikka keikka oli paitsi visuaalisesti säväyttävä, myös musiikillisesti kovaa kaahausta, jäi jotain kuitenkin puuttumaan.

Aikainen alkamisajankohta oli lauantaina koitua kompastuskiveksi, sillä tuoretta musiikkia julkaisseen Morgalin livekunto jäi tällä kertaa todistamatta, ja näinpä lauantaipäivän avasi vasta seuraava akti …and Oceans. Teiniaikojen suosikkibändi oli jäänyt jostain syystä vielä näkemättä, joten mielenkiinto oli varsin korkealla. En oikein tiennyt mitä odottaa, mutta yhtye vastasi ämpyilyyni tykittämällä industrial-henkistä bläkkistään varsin hyvällä sykkellä. Lavalla nähtiin myös jonkinmoinen kiero performanssi, kun metallimusiikin monitoimimies Spellgoth asteli lavalle vaaleaan kesämekkoon verhoutuneena ja sukuelintään hivellen. En tiedä kumpi jäi keikasta mieleen päällimmäisenä, hyvä musiikki vai tämä verkkokalvoille syöpynyt spektaakkeli.

Totalselfhatredin uusin tuotos Solitude oli onnistunut julkaisu genressään ja odotukset keikalle olikin kovat. Ja viimeistään “Ruoskan” alkaessa soimaan sai se ainakin osalla yleisöstä alahuulen väpättämään ja jollain saattoi mennä jopa vähän roskaa silmään. Vaikkei esiintymisasuihin oltu panostettu samalla skaalalla kuin toisilla, oli bändin ulosanti juuri sopivasti tuskainen ja melankolinen. Yksi steelfestin koskettavimmista esityksistä.

Yksi ennakkoon mielenkiintoisimmista esiintyjistä oli ehdottomasti Gaahl’s Wyrd. Metallimaailman kenties ristiriitaisimman hahmon kipparoima yhtye herättää huomiota aina missä liikkuukin. Kappalemateriaali vaihteli tuoreemmasta, hypnoottisesta messuamisesta Gorgoroth-aikojen sisälmyksiä riipivään tykitykseen. Shown ehdoton valttikortti on Gaahlin lavakarisma: Herran vakuuttava äänenkäyttö yhdistettynä eleettömään, jopa pelottavaan ja jollain tapaa tarkkailevaan tai yleisöaan arvioivaan olemukseen, ovat yhdistelmä, jota ei voi jättää huomaamatta.

Tässä vaiheessa on hyvä nostaa esille myös brittiläinen Grave Miasma. Bändi veti kovalla intensiteetillä oman settinsä suorassa auringonpaisteessa. Viiltävät kitarariffit toimivat livenä erittäin hyvin, vaikka biisien samankaltaisuus tuntui joitakin kuulijoita harmittavan.

Hollantilainen Asphyx ei pettänyt yleisöä tälläkään kertaa. Kultakurkku Martin Van Drunen oli tuttuun tyyliin hyvällä tuulella ja bändin settlista hakee vertaistaan. Asphyxin junttaavat riffit ja erittäin mureat soundit pistivät yleisöön vauhtia ja pitissä kävi kuhina. 45 minuutin keikka tuntui jopa harmittavan lyhyeltä. Loppuun soitettu ”Asphyx (Forgotten War) oli monille faneille selvästi mieleen.

Ukrainan metalliylpeys Kroda on tuttu kävijä Steelfestin lauteilla. Visuaalisesti näyttävää showta häiritsi hieman ainakin salin keskivaiheilla paikoin puuroutunut ääni. Yhtye painoi kuitenkin intensiivisen hittikimaran, joskin muutama lisäkappale uusimmalta, erinomaiselta Selbstwelt-albumilta ei olisi ollut pahitteeksi.

Naglfar on ollut suhteellisen harvinainen vieras Suomen kamaralla. Yksi ikimuistoisimmista keikkakokemuksista on ollut yhtyeen esiintyminen Tuskassa vuonna 2005. Naglfar on jäänyt jostain syystä hyvin vähälle huomiolle viime vuosina, joten jälleennäkeminen oli enemmän kuin paikallaan. Reilun vuosikymmenen takaiset muistot vokalisti Kristoffer ”Wrath” Oliviuksen huikeista suorituksista eivät olleet ajan kultaamia, vaan mies näytti olevan elämänsä vedossa edelleen. Naglfar pyöritti melodista black metaliaan hengästyttävällä tahdilla, ja antoi yleisölle levähdystauon vain muutaman lyhyen välispiikin ja kiitosten lausumisen muodossa. Ylitti ehdottomasti jo entuudestaan kovat odotukset.

Jos Naglfar piiskasi yleisöään armotta, heitti Odium vielä kierroksia piirun verran lisää. Yhtyeen toistaiseksi ainokaiseen kokopitkään pohjautunut materiaali tarjoiltiin juuri niin kylmästi kuin vain toivoa voi. Todellisista pitkän linjan muusikoista (Esimerkiksi kitaraa kurittava Destructhor tuntuu soittavan keskimäärin noin joka toisessa norjalaisessa bläkkisbändissä) koostuva Odium sahasi jo entuudestaan nopeaa musiikkiaan lähes hämmästyttävällä temmolla ja tarkkuudella. Äärimmäisen nopean musiikin kanssa puuhatessa on suuri mahdollisuus kohdata ongelmia äänentoiston kanssa, mutta näin ei onneksi ollut tämän esityksen kohdalla. Odium auttoi jälleen muistamaan, kuinka hienoa on seurata ammattilaisia työssään.

Yleisön määrästä päätellen lauantai-illan odotetuimpia vieraita oli death metal-legenda Vital Remains. Perinteinen kuolometalli vei myös untuvikon mennessään, sillä yhtye oli itselleni ennakkoon vain nimeltä tuttu. Rhode Islandin pioneerit löivät löylyä innokkaalle ylesölle Hyvinkään pimenevässä illassa. Mieltä lämmitti myös vokalisti Brian Wernerin yhteisöllisyyttä korostavat kommentit, sekä nykyistä metallimaailman ennakkosensuurin ilmapiiriä ruotiva saarna: ”If they can do it to ONE of us – they can do it to ALL of us”. Vital Remains sai illan päätteeksi vähintään yhden uuden fanin.

Kovassa nousukiidossa oleva Mgła luotti samoihin elementteihin kuin monasti ennenkin: äärimmäisen riisuttu esiintyminen, sini-violetit takavalot ja syvälle kuulijan sieluun isketty musta metalli olivat palaset, joilla mentiin tälläkin kertaa. Yhtyeen lava”show” tuntuu toimivan kerta kerralta paremmin, mutta kuinka kauan tätä kaavaa voidaan jatkaa? Ainakin tietysti niin kauan kuin musiikki ja soittotaito ovat sillä tasolla kuin mitä se on nyt. Huikea ja suvereeni esitys, joka jätti kuulijan pyytämään lisää.

Saksalaisen Nargarothin keikalta ei tunnelmaa puuttunut, jos itsessään bändi tai bändin musiikki ei toiminut, niin varmasti ristien nokkaan tökätyt sian päät toivat tarvittavan kalman vanhan villatehtaan halliin. Niin bändin jäsenten, kuin myös yleisön niskalihakset saivat keikalla tarvittavan treenin päiden pyöriessä tulituksen tahtiin.

Tomittajien kommentit:

”Steelfest ei pettänyt tälläkään kertaa. On hienoa nähdä, että jotkut uivat rohkeasti vastavirtaan aikana, jona useat metallifestivaalit lähentyvät tarjonnallaan tylsän turvallista keskitietä yhä enenevissä määrin. Tämä on uutisten perusteella herättänyt jos jonkinmoista pahennusta ja pöyristymistä, sekä milloin mitäkin kytkössyytteitä, mutta niin kauan kuin musiikki on hyvää, yleisö asiallista, ja toiminta laillista, saamme nauttia tämän tyyppisestä äärimusiikin juhlasta. Jos nyt jostain täytyy naputtamalla naputtaa, niin olisin toivonut lisää kasvisruokavaihtoehtoja, mutta nämä ovat lähinnä lillukanvarsia – olut oli kylmää, seura mielekästä ja musiikki parasta mahdollista.” (MS)

”Itselleni tämä vuosi oli ensimmäinen kerta Steelfesteillä. Monena vuonna olen päättänyt että lähden, mutta aina jotain esteitä on ilmaantunut. Tänä vuonna kattaus oli itselle niin antava, joten festariviikonloppu olikin varattu jo hyvissä ajoin. Paikkana vanha villatehdas oli mielestäni loistava ja molemmat lavat toimivat erittäin hyvin. Ruoka- ja juomapaikkoja oli riittävästi ja antimet olivat maittavia. Ainoa miinus tulee viimeisen päivän kusikranaateista, joista osa lainehti jo yli, luoden hieman jopa jonoja kyseisille helpottajille. Henkilökunta oli mukavaa ja osaavaa, eikä tummanpuhuvassa festariyleisössäkään ollut muuta kuin hyvää kerrottavaa. (Toivottavasti) ensi vuonnakin pääsen uudestaan nauttimaan Hyvinkään synkimmistä iltamista! Suuret kiitokset järjestäjille ja tietenkin esiintyneille artisteille!” (JS)

Def Leppard julkaisi videokoosteen Hyvinkään Rockfestistä

Def Leppard on julkaissut ”Behind The Scenes” –videon Hyvinkään Rockfestistä. Brittiveteraani esiintyi festareiden päätöspäivänä 9.6.2019.

Lähde: Def Leppard
Kuva: Hannu Juutilainen ©Metalliluola

Kooste Slipknotin Hyvinkään Rockfest -konsertista katsottavissa

Slipknot avasi maailmankiertueensa virallisesti Hyvinkään Rockfestistä perjantaina 7.6.2019. Videokooste keikalta katsottavissa alta.

Slipknot julkaisee uuden albuminsa ”We Are Not Your Kind” 9.8.2019.

https://www.youtube.com/watch?v=RohFu1gzOU4

Slipknot Setlist Rockfest 2019, European Tour 2019

Lähde ja video: Headbangerz Club
Kuva: Hannu Juutilainen ©Metalliluola

Hammerfall julkaisi uuden videon “(We Make) Sweden Rock” –singlestä

Hammerfall on julkaissut uuden videon tuoreesta singlestään “(We Make) Sweden Rock”. Yhtye julkaisee uuden levyn ”Dominion” Napalm-levymerkin toimesta 16.8.2019. Levy on ennakkotilattavissa linkistä.

1. Never Forgive, Never Forget
2. Dominion
3. Testify
4. One Against the World
5. (We Make) Sweden Rock
6. Second to One
7. Scars of a Generation
8. Dead by Dawn
9. Battleworn
10. Bloodline
11. Chain of Command
12. And Yet I Smile

Lähde: Napalm Records

Kiss julkaisi videomateriaalia Hyvinkään Rockfestin konsertista

Kuva: Amy Harris

Kiss esiintyi viimeisellä End Of The Road -maailmankiertueellaan Hyvinkään Rockfestissä sunnuntaina 9.6.2019. Yhtye on julkaissut keikalta livevideot ”Rock And Roll All Nite” –finaalista sekä Gene Simmonsin verensylkemisrituaalista kappaleessa ”God Of Thunder”. Myös keikan settilista on katsottavissa alta.

KISS Setlist Rockfest 2019 2019, End of the Road World Tour

Lähde: Kiss
Kuva: Amy Harris

Axel Rudi Pell – XXX Anniversary Live (2019)

Melodisen metallin saksalaisena kärkinimenä jo vuodesta 1989 asti toiminut Axel Rudi Pell jatkaa tiheää julkaisutahtiaan. Studiolevyjä on putkahdellut joka toinen vuosi ja myös livemateriaalia sekä kokoelmia on pudoteltu säännöllisin väliajoin. Nyt vuorossa on ”XXX Anniversary Live” -niminen julkaisu ja kyseessä on 58-vuotiaan säveltäjämaestron komean uran 30. levy (studio -ja livealbumit sekä kokoelmat mukaan lukien). Kuultavat biisit on purkitettu viime vuonna soitetuilla keikoilla, jolloin bändi esiintyi Saksan lisäksi mm. Itävallassa, Sveitsissä ja ensi kertaa ikinä Slovakiassa sekä Unkarissa.

Biisilistaa tarkastellessa huomaa, että viime vuonna julkaistun ”Knights Callin” materiaalia ei ole pelätty ottaa levylle mukaan. 16 raidan joukkoon on kelpuutettu peräti kuusi sävellystä ”The Medieval Overture” –introa myöten. Ei huono ratkaisu, sillä kyseessä on pirteä album, jonka biiseissä on hyvä livepotentiaali. Toinen huomio on se, ettei mukana ole ainoatakaan coveria. Bändi on toki ottanut vakuuttavasti muiden artistien materiaalia haltuun vuosien varrella, mutta livetilanteessa kuuntelee mieluiten omia kappaleita.

Bändin työskentely on pääosin tarkkaa ja vakuuttavaa, mutta vokalisti Johnny Gioeli kuulostaa ensimmäisissä biiseissä oudon tukkoiselta. Tämä häiritsee hieman, mutta onneksi äijän ulosanti selkenee huomattavasti levyn edetessä. Biisit vedetään pääasiassa studioversioiden mukaisesti ilman lisäyksiä. Poikkeuksena tästä ovat ”Mystican” sisältämä rumpusoolo ja ”Game Of Sins/Tower Of Babylon” -medleyn sekaan heitetty kosketinkikkailu.

Kokonaisuuden ehdoton kohokohta on loppupuolella kuultava ”The Masquerade Ballin” erinomaisen nimibiisin ja ”Between The Walls” -albumin ässäveto ”Casbahin” medley. Uusista kappaleista erityisesti ”Long Live Rock” toimii hienosti yleisön huudatuksineen. Vuonna 2006 ilmestyneen ”Mystica”-albumin satoa edustava ”Rock The Nation” on täysin ansaitusti vakiinnuttanut paikkansa useiden keikkojen päätösvetona.

Pitkästä urasta, 1,6 miljoonasta myydystä levystä sekä energisistä esiintymisistään huolimatta Pell on jäänyt tasoonsa nähden pienten piirien sankariksi. Rahkeita olisi ollut pidemmälle, mutta kuten tämä julkaisu todistaa, on matkan varrelta tarttunut mukaan uskollinen fanikunta. Biisivalinnoista voisi nurista, mutta kyseessä on silti laadukas ja viihdyttävä leikkaus artistin uralta. ”XXX Anniversary Live” on ehdoton hankinta ARP-faneille, mutta toimii varmasti myös muille melodisen metallin ystäville.

7½/10

Miika Manninen

CD1:
1.The Medieval Overture
2.The Wild And The Young
3.Wildest Dreams
4.Fool Fool
5.Oceans Of Time
6.Only The Strong Will Survive
7.Mystica (incl. drum solo)
8.Long Live Rock

CD2:
1.Game Of Sins/Tower Of Babylon (incl. keyboard solo)
2.The Line
3.Warrior
4.Edge Of The World (incl. band introduction)
5.Truth And Lies
6.Carousel
7.The Masquerade Ball/Casbah
8.Rock The Nation

Mainos

Viimeisimmät:

Hollywood Vampires – Hollywood Vampires (2015)

Lähtökohtaisesti on aina kiinnostavaa, kun joku legendaarinen pitkän uran tehnyt persoonallisen äänen omaava laulaja käy käsiksi muiden artistien tuotantoon. Hienoja esimerkkejä tästä ovat mm....

Seuraa

21,666FanitTykkää
2,794SeuraajatSeuraa
177SeuraajatSeuraa
0TilaajatTilaa