Tiedote 3.6.2026
Kotkalaislähtöinen modernin death metalin tulokas Monarch of Hate on julkaissut debyyttisinglensä “There Goes the Sun”, joka esittelee yhdistelmän groovaavaa raskautta, modernia tuotantoa ja melodisen kuolonmetallin synkkää intensiteettiä.
“Biisin ytimessä sykkii tarkkaan hiottu soundi, jossa murskaavat riffit ja vangitseva tunnelma kulkevat käsi kädessä – lopputuloksena on ääni, joka jää mieleen ja tuntuu kehossa asti.”

san Mikko Aittola
Tomi TIlli, kitara/laulu/ohjelmointi
Mikko Aittola, kitara
Kuuntele kappale musiikkipalveluissa (Spotify, Apple Music, Deezer, Tidal, Qobuz, YouTube Music yms.): https://push.fm/fl/
Monarch of Hate rakentuu kahden kokeneen muusikon vahvan vision ympärille:
Tomi Tilli – tunnettu melodisen death metallin kentältä, mm. Superdeathflamen laulajana ja kitaristina
Mikko Aittola – pitkän linjan kitaristi ja tekninen osaaja, jonka kädenjälki kuuluu niin soitossa kuin tuotannossa
Vaikka artistit ovat tehneet vaikuttavan uran eri projekteissa, Monarch of Hate tuo heidän osaamisensa yhteen ensimmäistä kertaa – luoden kokonaisuuden, jossa aggressio, tarkkuus ja melodisuus iskevät täydellisessä tasapainossa.
Linkit:
https://www.facebook.com/
https://monarchofhate.
Lähde: Inverse Records








