Koti Metalliluolan ennakot ja tiedotteet Kotkalaislähtöinen modernia death metallia soittava Monarch of Hate julkaisi debyyttisinglen “There Goes...

Kotkalaislähtöinen modernia death metallia soittava Monarch of Hate julkaisi debyyttisinglen “There Goes the Sun”

Valokuva: Monarch Of Hate
MAINOS:



Tiedote 3.6.2026

Kotkalaislähtöinen modernin death metalin tulokas Monarch of Hate on julkaissut debyyttisinglensä “There Goes the Sun”, joka esittelee yhdistelmän groovaavaa raskautta, modernia tuotantoa ja melodisen kuolonmetallin synkkää intensiteettiä.

“Biisin ytimessä sykkii tarkkaan hiottu soundi, jossa murskaavat riffit ja vangitseva tunnelma kulkevat käsi kädessä – lopputuloksena on ääni, joka jää mieleen ja tuntuu kehossa asti.”

säv Tomi Tilli
san Mikko Aittola
Tomi TIlli, kitara/laulu/ohjelmointi
Mikko Aittola, kitara

Kuuntele kappale musiikkipalveluissa (Spotify, Apple Music, Deezer, Tidal, Qobuz, YouTube Music yms.): https://push.fm/fl/monarchofhate-theregoesthesun

Monarch of Hate rakentuu kahden kokeneen muusikon vahvan vision ympärille:

Tomi Tilli – tunnettu melodisen death metallin kentältä, mm. Superdeathflamen laulajana ja kitaristina

Mikko Aittola – pitkän linjan kitaristi ja tekninen osaaja, jonka kädenjälki kuuluu niin soitossa kuin tuotannossa

Vaikka artistit ovat tehneet vaikuttavan uran eri projekteissa, Monarch of Hate tuo heidän osaamisensa yhteen ensimmäistä kertaa – luoden kokonaisuuden, jossa aggressio, tarkkuus ja melodisuus iskevät täydellisessä tasapainossa.

Linkit:

https://www.facebook.com/monarchofhate/

https://monarchofhate.bandcamp.com/

Lähde: Inverse Records